AKTUALNOŚCI
Dzień języków obcych w naszej szkole
26 września w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Języków Obcych.
W przygotowaniach wzięli udział uczniowie klas IV-VIII pod czujną opieką nauczycieli języków obcych oraz swoich wychowawców. Na początku wrześniu każda klasa wylosowała jeden kraj i miała za zadanie poprzez przygotowanie stoiska, występ artystyczny a nawet kunszt kulinarny ukazać pozostałym uczniom klimat danego państwa. Przedstawiciele klas prezentowali również znane osoby, zabytki a także ciekawe informacje z wylosowanego przez siebie kraju.
XVII Rowerowy Zlot Gwieździsty
23 września 2022 r. odbył się XVII Rowerowy ZlotGwieździsty, organizowany przez Związek Gmin ,,Radomka’’ oraz Samorząd Województwa Mazowieckiego. Wzięły w nim udział szkoły z Bieniędzic, Jedlińska, Mniszka, Przysuchy, Przytyka, Wieniawy i Zakrzewa. Uczestnicy zlotu wyruszając ze swoich szkół dotarli rowerami do miejsca docelowego w Domaniowie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie jest partnerem w projekcie „Odł@cz się”
Czytaj więcej: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie jest partnerem w projekcie „Odł@cz się”
WYBORY DO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO NA ROK SZKOLNY 2022/2023
Jak co roku we wrześniu uczniowie wybierają swoich przedstawicieli, którzy tworzą Radę Samorządu Uczniowskiego oraz współpracujących z nią nauczycieli – Opiekunów.W tygodniowej kampanii wyborczej, która odbyła się w dniach 8 – 15 września wzięło udział 6 uczennic – kandydatek do Rady Samorządu Uczniowskiego z klas IV – VIII.Były plakaty, ulotki, hasła i obietnice przedwyborcze. Ukoronowaniem akcji wyborczej były wybory w piątek 16 września. Komitet wyborczy złożony z dwóch uczennic z klasy VIII a i ustępujących Opiekunów zebrał głosy. Po ich skrupulatnym przeliczeniu wyłoniono skład Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2022/2023:
Olga Dolega klasa VIII a - przewodnicząca
Kinga Siara klasa VIII a - zastępca przewodniczącej
Patrycja Śmiałek - klasa VI a - sekretarz
Nikola Wasik klasa VI a - skarbnik
Gratulujemy i życzymy samych sukcesów!
Uczniowie wybrali również Opiekunów Samorządu Uczniowskiego. Największą liczbę głosów zdobyli: p. Kamila Michałowska, p. Małgorzata Duchnik, p. Agata Ostrowska. Gratulujemy!
Ewa Zjawińska
Agnieszka Kalita
Wpłaty na obiady w szkolnej stołówce w Wolanowie/ Mniszek
Miesiąc październik 2022r
konto
05 9115 0002 0030 0300 0332 0001
Na wpłacie podajemy imię i nazwisko korzystającego ze stołówki oraz klasę. W tytule wpłaty przelewu podajemy szkołę, klasę, miesiąc i rok, na który wykupywane są obiady.
* Wpłaty dokonujemy z góry na dany miesiąc do 24 września
(prosimy o terminowe wpłaty) obejmujący okres żywienia:
Od 03 do 28 października 2022r.
(19 dni roboczych) kwota za obiady 114,00zł.
* Zwrot za niewykorzystane obiady następuje od następnego dnia po zgłoszeniu nieobecności.
* Nieobecność zgłaszamy telefonicznie u intendenta tel. 574002802.
Prosimy o wpłacenie kwoty podanej w informacji, bez dokonywania zaokrągleń. (nadpłat nie zwracamy)
Zgłoszone nieobecności po uzgodnieniu z intendentką odliczamy od kwoty podanej poniżej.
Wysokość wpłaty za miesiąc październik
(19dni): 114,00zł (6,00zł x 19 dni = 114,00zł)
Deklaracja korzystania z obiadów w stołówce szkolnej
Deklaracja korzystania z obiadów w stołówce szkolnej
W Publicznej Szkole Podstawowej
Im. Jana Pawła II w Wolanowie w roku szkolnym 2022/2023
Imię i nazwisko ucznia …………………………………………………klasa …..PSP
- Imię i nazwisko rodzica …………………………………………….....................................
- Zasady korzystania z obiadów w szkole :
- Cena obiadu:6,00 zł. (obiad jednodaniowy)
- Wpłata za obiady na dany miesiąc dokonywana jest z góry na konto: 05 9115 0002 0030 0300 0332 0001
- Wszystkie nieobecności będą odliczane od wpłaty na kolejny miesiąc .
- Nieobecności ucznia należy zgłosić telefonicznie lub osobiście u intendentki, tego dnia do godziny 8.00.
- Niezgłoszona nieobecność nie podlega zwrotowi.
Ważne ! Rezygnacja z obiadów należy zgłosić u intendentki przed rozpoczęciem nowego miesiąca.
Deklaruję korzystanie z obiadów w roku szkolnym 2022/2023 od 12 września 2022r. do czerwca 2023r. oraz zobowiązuję się do dokonania wpłaty do 24 dnia każdego miesiąca w terminie. Wpłacamy kwoty podane w informacji, odliczenia ustalane są z intendentką.
W przypadku nie dokonania wpłaty wstrzymujemy wydawanie obiadu.
Data ……………………………… . Podpis rodzica/opiekuna ………………………
Wpłaty na obiady w szkolnej stołówce - Mniszek
Miesiąc wrzesień 2022r
konto
05 9115 0002 0030 0300 0332 0001
Na wpłacie podajemy imię i nazwisko korzystającego ze stołówki oraz klasę. W tytule wpłaty przelewu podajemy szkołę, klasę, miesiąc i rok, na który wykupywane są obiady.
* Wpłaty dokonujemy z góry na dany miesiąc do 7 września
(prosimy o terminowe wpłaty) obejmujący okres żywienia:
Od 12 do 30 września 2022r.
(15dni roboczych) kwota za obiady 90,00zł .
* Zwrot za niewykorzystane obiady następuje od następnego dnia po zgłoszeniu nieobecności.
* Nieobecność zgłaszamy telefonicznie u intendenta tel. 574002802.
Prosimy o wpłacenie kwoty podanej w informacji, bez dokonywania zaokrągleń.(nadpłat nie zwracamy)
Zgłoszone nieobecności po uzgodnieniu z intendentką odliczamy od kwoty podanej poniżej .
Wysokość wpłaty za miesiąc wrzesień
(15dni): 90,00zł ( 6,00zł x15dni = 90,00zł)
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO - DOWOZY
Dowóz uczniów:
Pierwszy przystanek od strony Strzałkowa - godz. 8.20
Pierwszy przystanek od strony Karszewa - godz. 8.20
Odwóz uczniów po spotkaniu w klasach o godz. 11.00
UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2022/2023
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Żołnierzy Armii Krajowej 72 Pułku Piechoty w Mniszku odbędzie się dnia 01.09.2022 roku (czwartek).
Msza święta w kościele parafialnym o godzinie 900.
Po mszy świętej ok. godziny 10.00 nastąpi inauguracja roku szkolnego przed budynkiem szkoły (w przypadku złych warunków atmosferycznych na sali gimnastycznej) a następnie spotkanie z wychowawcami klas w wyznaczonych salach lekcyjnych.