AKTUALNOŚCI
Styczeń w naszym projekcie był miesiącem emocji związanych ze stresem, obawami, strachem. Uczniowie brali udział w dyskusji na temat strachu, w której mogli się podzielić swoimi odczuciami. Uczniowie wraz z nauczycielami tworzyli chmury wyrazowe za pomocą aplikacji Mentimeter udzielając rad na stresowe sytuacje i tworząc wspólną receptę na walkę ze smutkiem i strachem oraz wyrażając swoją opinie na temat aktywności projektowych.
W miesiącu STYCZEŃ uczniowie z Polski, Hiszpanii i Turcji współtworzyli także komiks poruszający takie emocje jak strach i stres. Uczniowie udzielali się w dyskusji na temat przewidywanych perypetii głównego bohatera. Ponadto, uczniowie wzięli aktywny udział w grze online Blooket utrwalającej słownictwo z zakresu wszystkich miesięcy projektowych oraz uczestniczyli w spotkaniu online zorganizowanego za pomocą komunikatora Zoom. Zarówno uczniowie jak i nauczyciele biorący udział w spotkaniu mogli wypowiedzieć się o swoich zainteresowaniach i pasjach, sposobach spędzania czasu wolnego czy też opisać naszą szkołę, lokalne środowisko, kraj, jak również wyrazić swoje spostrzeżenia i odczucia odnośnie samego projektu. Partnerzy projektowi stworzyli również stronę internetową podsumowującą nasze działania podczas całego przedsięwzięcia oraz wzięli udział w ankiecie ewaluacyjnej kończącej projekt. Styczeń był również miesiącem podsumowania i ewaluacji naszych działań. Z wypełnionych ankiet wynika, że projekt ‘’The Calendar of Emotions&Values” zapisał się do listy ciekawych, odkrywczych i miłych doświadczeń z nauką języka angielskiego! Z naszymi partnerami projektowymi, Hiszpanią, Turcją i Polską, nie żegnamy się; mówimy ‘do zobaczenia’!
Zachęcamy do obejrzenia podsumowania naszego projektu pod wskazanym linkiem:
https://sites.google.com/view/thecalendarofemotionsandvalues/home?authuser=0
Uczestnicy: Uczniowie klasy 6 i 7b
Autor, koordynator projektu: Martyna Minda