AKTUALNOŚCI
Aby zapisać dziecko na obiady należy wypełnić deklarację (dostępna w sekretariacie szkoły lub do pobrania poniżej) i dokonać wpłaty.
Opłata za obiady na dany miesiąc wnoszona jest z góry do dnia 24 każdego m-ca poprzedzającego żywienie (wyjątek - za wrzesień - wpłaty do 8 września) drogą elektroniczną na rachunek szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie, ul. Kolejowa 29, 26-625 Wolanów, Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu oddział w Wolanowie nr konta:05 9115 0002 0030 0300 0332 0001. W tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko dziecka, klasę, nazwę placówki, miesiąc za który dokonywana jest wpłata np. Jan Kowalski, 1a, PSP w Mniszku, wrzesień.
Informacje dotyczące kwoty odpłatności za obiady w danym miesiącu, zamieszczane są na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej szkoły.
Realne wyliczenie opłaty za obiady w danym miesiącu dokonywane jest przez intendenta szkoły.
Brak wpłaty będzie skutkował skreśleniem z "Listy obiadowej".
Zwroty za obiady - Nieobecność musi być zgłoszona u intendentki najpóźniej do godz. 8.00 danego dnia nieobecności lub do godz.14.00 planowanej nieobecności na kolejne dni, pod nr telefonu: 574002802. Tylko na tej podstawie powstała nadpłata może być zaliczona na poczet opłaty za korzystanie z posiłków w następnym miesiącu. Odliczenie opłaty za dni nieobecności i niekorzystania z posiłków rodzice odliczają samodzielnie, od kwoty w następnym m-cu w porozumieniu z intendent.
Obowiązkiem rodziców/opiekunów jest zgłoszenie zaplanowanych wycieczek/imprez organizowanych przez szkołę, intendentce na 3 dni robocze wcześniej w celu odliczenia za obiad płatności w następnym miesiącu.