AKTUALNOŚCI
Wycieczka do Centrum Zabaw - Krainy Marzeń w Radomiu
Dnia 30 września 2024 r. uczniowie oddziału przedszkolnego i kas I-III wzięli udział w wycieczce do Centrum Zabaw - Kraina Marzeń w Radomiu.
Celem wycieczki było doskonalenie i rozwijanie sprawności ruchowej dzieci oraz integracja klas poprzez wspólną zabawę. Dzieci świetnie się bawiły pokonując elementy konstrukcji z torem przeszkód, basenem z piłeczkami oraz zjeżdżając na zjeżdżalniach. Mogły również poskakać w dmuchanym zamku, na trampolinach oraz dużych gumowych piłkach. Korzystały również z samochodzików, jeździków i bujaków. Niektórym dzieciom mnóstwo wrażeń dostarczyła jazda na karuzeli. Dwugodzinny pobyt w Centrum Zabaw zapewnił dzieciom dużo radości.
Opracowała: Małgorzata Zdybel
Konkurs plastyczny klas 0-3 "Bezpieczna droga do szkoły”
Bezpieczeństwo uczniów to kluczowa sprawa dla wszystkich nauczycieli. Wychowawcy każdej z klas 0-3 już na początku września przeprowadzili pogadanki - podczas zajęć z uczniami oraz z rodzicami podczas zebrań klasowych - na temat bezpieczeństwa uczniów w szkole, w drodze do szkoły oraz w czasie wspólnych zabaw. Wszystkie klasy młodsze odbyły też spacery na pobliskie skrzyżowanie ulic, by w sposób praktyczny ćwiczyć bezpieczne przejście przez jezdnię po pasach.
Podsumowaniem omawianej tematyki był konkurs plastyczny "Bezpieczna droga do szkoły”, w którym wzięło udział 86 uczniów z najmłodszych klas. Wychowawcy przekazali do komisji konkursowej po kilka najciekawszych prac z każdej klasy. Dokonanie wyboru było dla członków jury niezwykle trudne, gdyż różnorodność sposobów zobrazowania tematu, jak i poziom rysunków małych artystów był wysoki. Ostatecznie wyłoniono następujących zwycięzców:
I miejsce – Maja Małek kl. III B,
II miejsce – Nikola Kwiatkowska kl. III A,
III miejsce – Maja Szczytowska kl. III A,
Wyróżnienia:
Bartosz Adamkiewicz - kl. I
Nikola Siara kl. II,
Franek Godziński - odział przedszkolny
Gratulujemy uczniom osiągnięć, zdobytych nagród i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych konkursach.
Opracowała koordynator konkursów klas 0 -3:
Agata Seta
Wpłaty na obiady w szkolnej stołówce w Wolanowie/ Mniszek
Miesiąc październik 2024r.
konto
05 9115 0002 0030 0300 0332 0001
Na wpłacie podajemy imię i nazwisko korzystającego ze stołówki oraz klasę. W tytule wpłaty przelewu podajemy szkołę, klasę, miesiąc i rok, na który wykupywane są obiady.
* Wpłaty dokonujemy z góry na dany miesiąc do 24 września (prosimy o terminowe wpłaty) obejmujący okres żywienia Od 01 do 31 października 2024r. (22dni roboczych) kwota za obiady 132,00 zł.
* Zwrot (rodzice odliczają przy kolejnej wpłacie) za niewykorzystane obiady następuje od następnego miesiąca po zgłoszeniu nieobecności.
* Nieobecność zgłaszamy telefonicznie u intendenta tel. 574002802.
Prosimy o wpłacenie kwoty podanej w informacji, bez dokonywania zaokrągleń. (nadpłat nie zwracamy)
Zgłoszone nieobecności po uzgodnieniu z intendentką odliczamy od kwoty podanej poniżej.
Wysokość wpłaty za miesiąc październik
(22 dni): 132,00 zł (6,00 zł x 22 dni = 132,00 zł)
Szkółka tańca FRAJDA zaprasza
Kochani Uczniowie!
W waszej szkole pojawią się TANECZNE BAKCYLE!
To za sprawą kreatywnej szkółki tańca FRAJDA, która zaprasza do aktywnej przygody!
A najlepsze jest to, że zajęcia odbywają się na terenie szkoły! Można do nich dołączyć w każdym momencie.
Zapraszamy dzieci klas 0-4!
Kiedy?
PIĄTEK 12.25-13.10
Pierwszy trening, który odbędzie się 27 września jest niezobowiązujący, dzięki niemu poznacie bliżej Frajdę i przekonacie się na własne oczy i nogi, jakie są frajdowe pomysły na promowanie zdrowego stylu życia. Marzeniem Frajdy jest wszechstronny rozwój dzieci, któremu towarzyszy uśmiech. Razem możemy spełnić więcej marzeń ;)
Aby podejrzeć działania Frajdy kliknij link Facebook
INFORMACJE I ZAPISY POD NUMEREM 530 456 654 lub poprzez nasz FORMULARZ: Zajęcia - FRAJDA
Do miłego zatańczenia!
Inauguracja roku szkolnego 2024/2025
2 września 2024r. odbyło się uroczyste rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2024/2025, które zostało poprzedzone mszą świętą w tutejszym Kościele parafialnym.
Po mszy wszyscy: nauczyciele, rodzice i uczniowie przeszli na plac szkolny, gdzie odbyła się dalsza część uroczystości. Po odśpiewaniu hymnu głos zabrała pani dyrektor Lidia Gomuła, która powitała wszystkich zebranych: nauczycieli, rodziców, pracowników obsługi oraz uczniów. W sposób szczególny przywitała wychowanków oddziału przedszkolnego, którzy po raz pierwszy przekroczyli mury szkoły oraz nowych uczniów, którzy będą uczęszczać do naszej szkoły. Następnie podsumowała dotychczasowe prace remontowo - budowlane przeprowadzone w szkole w czasie wakacji. Wystąpienie swoje pani dyrektor zakończyła życzeniami. Wszystkim nauczycielom życzyła satysfakcji z wypełniania zadań edukacyjnych kształtujących umysły i serca młodych ludzi oraz wielu sukcesów zawodowych. Rodzicom życzyła owocnej współpracy ze szkołą i wielu radości wynikających z sukcesów szkolnych ich pociech. Uczniom zaś sukcesów w szkole, radości i zapału w zdobywaniu wiedzy i umiejętności. Później pani wicedyrektor Beata Stanik przedstawiła wychowawców poszczególnych klas i zaprosiła uczniów na pierwsze powakacyjne spotkania z nauczycielami.
Opracowała Dorota Woźniak
SZCZEPIENIA PRZECIW WIRUSOWI BRODAWCZAKA (HPV)
Informacje dla rodziców
LIST MINISTRA ZDROWIA I MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ DO RODZICÓW
MATERIAŁY INFORMACYJNE O SZCZEPIENIU
Program szczepień zalecanych przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)
WZÓR DEKLARACJI UDZIAŁU W SZCZEPIENIU
WZÓR OŚWIADCZENIA ORAZ ZGODA NA SZCZEPIENIE
Wpłaty na obiady w szkolnej stołówce w Wolanowie/ Mniszek
Miesiąc wrzesień 2024 r.
konto
05 9115 0002 0030 0300 0332 0001
Na wpłacie podajemy imię i nazwisko korzystającego ze stołówki oraz klasę. W tytule wpłaty przelewu podajemy szkołę, klasę, miesiąc i rok, na który wykupywane są obiady.
* Wpłaty dokonujemy z góry na dany miesiąc do 10 września
(prosimy o terminowe wpłaty) obejmujący okres żywienia
od 16 do 30 września2024 r.
(11dni roboczych) kwota za obiady 66,00zł.
* Zwrot (rodzice odliczają przy kolejnej wpłacie) za niewykorzystane obiady następuje od następnego miesiąca po zgłoszeniu nieobecności.
* Nieobecność zgłaszamy telefonicznie u intendenta tel. 574002802.
Prosimy o wpłacenie kwoty podanej w informacji, bez dokonywania zaokrągleń. (nadpłat nie zwracamy)
Zgłoszone nieobecności po uzgodnieniu z intendentką odliczamy od kwoty podanej poniżej
Wysokość wpłaty za miesiąc wrzesień
(11 dni): 66,00zł (6,00zł x 11dni = 66,00zł)
ODBIÓR ZAŚWIADCZEŃ – EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
Zaświadczenia o szczegółowych wynikach Egzaminu Ósmoklasisty będą do odbioru w sekretariacie szkoły od dnia 03.07.2024 r. (środa) w godzinach – od 9:00 do 15:00.
Odbioru zaświadczenia o wynikach może dokonać także rodzic/opiekun prawny ucznia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach jest możliwość odbioru zaświadczenia poprzez osobę upoważnioną, po przedstawieniu imiennego upoważnienia.