AKTUALNOŚCI
Dodatkowe zajęcia wspomagające uczniów
Informacje na temat organizowania dodatkowych zajęć dla uczniów z klas IV – VIII, wspomagających uczniów w opanowaniu oraz utrwalaniu wiadomości i umiejętności z wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych z zakresu kształcenia ogólnego.
Podstawa prawna
Szanowni Rodzice i Uczniowie
informujemy, że od dnia 13.09.2021 r. do dnia 22 grudnia 2021 r. będą zorganizowane dodatkowe, wspomagające zajęcia dla chętnych uczniów, którzy w roku szkolnym będą uczęszczać do klas IV–VIII. Zajęcia będą miały na celu wspomaganie uczniów w opanowaniu oraz utrwalaniu wiadomości i umiejętności z wszystkich obowiązkowych zajęć edukacyjnych z zakresu kształcenia ogólnego – w zależności od zgłoszonych przez rodziców i uczniów potrzeb w zakresie wyboru przedmiotu zajęć.
Zajęcia będą realizowane stacjonarnie w szkole, w bezpośrednim kontakcie z uczniami – w grupie do 10 osób. Będą odbywały się po zajęciach.
Jeżeli na zajęcia wspomagające z danego przedmiotu zgłosi się mniej niż 10 uczniów danego oddziału, zajęcia te będą organizowane w następujący sposób:
1) w przypadku klasy IV w grupie międzyoddziałowej (uczniowie z różnych klas, ale z jednego poziomu edukacyjnego), liczącej co najmniej 10 uczniów;
2) w przypadku klas V–VIII w:
a) grupie międzyoddziałowej liczącej co najmniej 10 uczniów lub
b) grupie między klasowej, obejmującej uczniów klas V i VI, liczącej co najmniej 10 uczniów lub
c) grupie między klasowej, obejmującej uczniów klas VII i VIII, liczącej co najmniej 10 uczniów
Godzina zajęć wspomagających będzie trwać 45 minut.
Warunkiem koniecznym uruchomienia tego rodzaju zajęć jest złożenie przez rodziców pisemnej deklaracji uczestnictwa ucznia w organizowanych w szkole zajęciach wspomagających z danego przedmiotu lub przedmiotów w nieprzekraczającym terminie do 8 września 2021 roku. Deklarację należy przekazać wychowawcy klasy.
Druk deklaracji przekaże chętnym uczniom wychowawca
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2021/2022 (01.09.2021 r.)
Ze względu na obecną sytuację epidemiczną nie jest możliwe zorganizowanie uroczystego rozpoczęcia roku szkolnego w tradycyjnej formie dla wszystkich uczniów.
Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem i zasadami tegorocznego rozpoczęcia.
Msza święta w kościele parafialnym w Mniszku o godz. 9.00
Wszystkich – uczniów, rodziców/opiekunów, nauczycieli obowiązuje dystans społeczny oraz dodatkowo zakrywanie ust i nosa przez rodziców.
Z dziećmi z oddziału przedszkolnego, klasy I i klas IV może przyjść TYLKO JEDNA OSOBA DOROSŁA.
W dniu rozpoczęcia roku szkolnego nie będzie kursował autobus szkolny. Dowóz uczniów rozpocznie się 2 września 2021 r.
Szanowni Państwo ze względu na dynamiczną sytuację prosimy o systematyczne śledzenie informacji na stronie szkoły na wypadek jakichkolwiek zmian.
Należy zwrócić uwagę na nową numerację sal lekcyjnych.
Klasa |
Wychowawca |
Godzina |
Sala |
oddział przedszkolny 0a |
Barbara Panek |
1000 |
sala oddziału przedszkolnego 5 |
oddział przedszkolny 0b |
Kamila Kiljanek |
1000 |
sala oddziału przedszkolnego 4 |
I |
Agata Seta |
1000 |
1 |
II |
Małgorzata Zdybel |
1000 |
3 |
III |
Wiesława Kalita |
1000 |
2 |
IV |
Monika Odzimkowska |
1000 |
świetlica 6 |
V a |
Renata Skrzek |
1030 |
14 |
V b |
Martyna Minda |
1030 |
11 |
VI |
Iwona Woźniak |
1030 |
12 |
VII a |
Agnieszka Kalita |
1030 |
13 |
VII b |
Anna Bursa |
1030 |
9 |
VIII a |
Ewa Zjawińska |
1030 |
15 |
VIII b |
Lidia Poprawska |
1030 |
8 |
WYPRAWKA DLADZIECKA Z ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO
Przybory dla oddziału przedszkolnego
zeszyt w kratkę 16 kart. (zeszyt do korespondencji)
zeszyt w trzy linie 16 kart.(z czerwonymi liniami)
zeszyt w kratkę 16 kart.
zeszyt gładki 100 kart.
2 teczki z gumką (do przechowywania prac w szafce)
blok techniczny A3 kolorowy i biały
blok techniczny A4 kolorowy i biały
ryza papieru do ksero
jeden duży brystol dowolnego koloru
papier kolorowy
kredki świecowe, drewniane (Bambino)
flamastry, plastelina
farby plakatowe, 2 pędzle (cienki, gruby), kubeczek do farb
bibuła marszczona (małe opakowanie-różne kolory)
kolorowe patyczki do liczenia
koszulki foliowe na kartki formatu A4 - 10 sztuk, koperty 10 sztuk
Wyposażenie piórnika:
klej w sztyfcie oraz introligatorski, ołówek miękki HB, temperówka zamykana, nożyczki z zaokrąglonymi końcami, gumka do ścierania.
Strój gimnastyczny (biała bluzka, ciemne spodenki) + worek,
kapcie z jasną podeszwą + worek
woreczek o wymiarach 10x20 cm wypełniony ryżem
dowolna kolorowanka, mała książeczka do czytania
PROSZĘ O PODPISANIE RZECZY DZIECKA
Podręczniki do oddziału przedszkolnego zostaną zamówione przez wychowawcę.
Wyniki egzaminów ósmoklasistów
Drodzy Uczniowie,
2 lipca 2021 r. zostaną udostępnione wyniki zdających, którzy przystępowali do egzaminu ósmoklasisty w 2021r. w systemie ZIU (https://wyniki.edu.pl)
Po odbiór wyników i zaświadczeń zapraszamy do szkoły w dniu 09.07.2021 r. od godz. 9.00 do 12.00.
"Powitanie lata"
W dniu 17 czerwca 2021r. odbyła się w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Wolanowie 3 edycja Gminnego Konkursu Poezji Przedszkolnej „Powitanie lata”. Wzięły w nim udział dzieci z PSP im. Mikołaja Kopernika w Bieniędzicach, PSP im. Żołnierzy Armii Krajowej 72 Pułku Piechoty w Mniszku, Samorządowe Publiczne Przedszkole w Wolanowie oraz PSP im. Jana Pawła II w Wolanowie.
Zwyciężyła Nina Wasik z Mniszka, drugie miejsce zdobyła Amelka Domagała z SPP z Wolanowa, trzecie Mikołaj Szymański z PSP Bieniędzice. Jury przyznało również 4 wyróżnienia: Lena Adamczyk - PSP Mniszek, Nadia Figarska - PSP Wolanów, Filip Moskwa - PSP Wolanów i Natan Tyczyński.
Serdecznie gratulujemy naszym uczennicom wspaniałego występu.
Dzwoni numer 22 828 88 88? Odbierz, to rachmistrz spisowy!
Rachmistrzowie spisowi kontaktują się na razie tylko przez telefon. Niestety wiele osób ignoruje połączenia od nich lub boi się je odebrać. Należy pamiętać, że rachmistrzowie dzwonią z dwóch numerów: 22 828 88 88 oraz za pośrednictwem infolinii spisowej 22 279 99 99. Te połączenia warto odbierać, żeby z pomocą rachmistrza szybko i wygodnie wywiązać się z obowiązku udziału w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021).
Czytaj więcej: Dzwoni numer 22 828 88 88? Odbierz, to rachmistrz spisowy!
Zwrot podręczników
Zwrot podręczników do biblioteki szkolnej w roku szkolnym 2020/21 będzie odbywał się według następującego porządku:
- 17.06.2021r. - zwrot podręczników kl. 4- 8
8.30 - 9.30 - kl. 8
9.30 - 10.30 - kl. 7A, 7B
10.30 - 11.30 - kl. 6A, 6B
11.30 - 12.30 - kl. 4A, 4B
12.30 - 13.30 - kl. 5
- 18.06.2021r. - podręczniki do następnej klasy odbierają:
9.30 - 10.30 - kl. 5
10.30 - 11.30 - kl. 6A, 6B
- 21.06.2021r. - zwrot podręczników kl. 1- 3, w godz. 9.30 - 11.30
- 22.06.2021r. - uczniowie klasy 2 i 3 pobierają podręczniki do następnej klasy.
UWAGA! Ze względów organizacyjnych podane terminy są ostateczne.
Bibliotekarze szkolni: Lidia Poprawska, Agnieszka Kalita
Wyniki konkursu językowo - plastycznego Pictionary
Miło nam ogłosić wyniki konkursu językowo - plastycznego Pictionary
I miejsce Amelia Florczak kl. 3
II miejsce Piotr Kołacz kl. 2
III miejsce Zofia Seredyn kl.3
Wyróżnienia:
Marcin Defiński kl. 2
Zuzanna Czubak kl. 3
Barbara Seredyn kl. 3
Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do obejrzenia prac.
KONKURS PLASTYCZNY Z OKAZJI DNIA MAMY
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie plastycznym z okazji Dnia Mamy. W dniu 10.06.2021r. odbyło się rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród.
Uczennica klasy VIA Kinga Siara zdobyła II miejsce w kategorii "Dzieci".
Organizatorem konkursu było GCKiB w Wolanowie.
Celem konkursu było: rozbudzanie i rozwijanie wrażliwości estetycznej, wyobraźni, inwencji twórczej oraz indywidualnych zdolności plastycznych dzieci i młodzieży.
Prace konkursowe zostaną opublikowane na portalu społecznościowym Facebook Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Wolanowie.
Konkurs graficzny "Moja gmina liczy się w spisie"
Informujemy, że w dniu 28 maja 2021 roku rozpoczyna się konkurs graficzny „Moja gmina liczy się w spisie”, organizowany przez Urząd Statystyczny w Warszawie.
Konkurs adresowany jest do młodzieży z województwa mazowieckiego urodzonej w latach 2004 – 2009.
Zadanie konkursowe polega na zobrazowaniu gminy, w której mieszka uczestnik Konkursu za pomocą infografiki statystycznej, używając dowolnego, darmowego programu graficznego.
Prace konkursowe można przesyłać do 11 czerwca br.
Nagrodami w Konkursie są m. in.: głośnik bluetooth, power Bank, USB32GB dla autorów trzech najlepszych prac.
Regulamin Konkursu oraz plakat konkursowy dostępny jest pod linkiem: https://warszawa.stat.gov.pl/edukacja-statystyczna/konkurs-graficzny-moja-gmina-liczy-sie-w-spisie/