Prosimy o zapoznanie się z pakietem informacyjnym na temat organizacji szczepień w szkołach przygotowanym przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram szczepień po wakacjach
Szczepienia będą odbywały się wg. następującego harmonogramu:
- 1 tydzień września (01-05.09)-tydzień informacyjny,
- 2 tydzień września (06-12.09)-tydzień przygotowania do szczepienia (zbieranie deklaracji na szczepienia dzieci),
- 3 tydzień września (13-19.09)-tydzień szczepień.
Szczepionka przeciw Covid-19 jest darmowa i dobrowolna.
Podczas akcji szczepień zaszczepieni będą mogli być także rodzice ucznia oraz pracownicy szkoły.
Szczegółowe informacje i niezbędne dokumenty w załącznikach i na stronie MEiN
Informacje na temat organizowania dodatkowych zajęć dla uczniów z klas IV – VIII, wspomagających uczniów w opanowaniu oraz utrwalaniu wiadomości i umiejętności z wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych z zakresu kształcenia ogólnego.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 maja 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Szanowni Rodzice i Uczniowie
informujemy, że od dnia 13.09.2021 r. do dnia 22 grudnia 2021 r. będą zorganizowane dodatkowe, wspomagające zajęcia dla chętnych uczniów, którzy w roku szkolnym będą uczęszczać do klas IV–VIII. Zajęcia będą miały na celu wspomaganie uczniów w opanowaniu oraz utrwalaniu wiadomości i umiejętności z wszystkich obowiązkowych zajęć edukacyjnych z zakresu kształcenia ogólnego – w zależności od zgłoszonych przez rodziców i uczniów potrzeb w zakresie wyboru przedmiotu zajęć.
Zajęcia będą realizowane stacjonarnie w szkole, w bezpośrednim kontakcie z uczniami – w grupie do 10 osób. Będą odbywały się po zajęciach.
Jeżeli na zajęcia wspomagające z danego przedmiotu zgłosi się mniej niż 10 uczniów danego oddziału, zajęcia te będą organizowane w następujący sposób:
1) w przypadku klasy IV w grupie międzyoddziałowej (uczniowie z różnych klas, ale z jednego poziomu edukacyjnego), liczącej co najmniej 10 uczniów;
2) w przypadku klas V–VIII w:
a) grupie międzyoddziałowej liczącej co najmniej 10 uczniów lub
b) grupie między klasowej, obejmującej uczniów klas V i VI, liczącej co najmniej 10 uczniów lub
c) grupie między klasowej, obejmującej uczniów klas VII i VIII, liczącej co najmniej 10 uczniów
Godzina zajęć wspomagających będzie trwać 45 minut.
Warunkiem koniecznym uruchomienia tego rodzaju zajęć jest złożenie przez rodziców pisemnej deklaracji uczestnictwa ucznia w organizowanych w szkole zajęciach wspomagających z danego przedmiotu lub przedmiotów w nieprzekraczającym terminie do 8 września 2021 roku. Deklarację należy przekazać wychowawcy klasy.
Druk deklaracji przekaże chętnym uczniom wychowawca
Ze względu na obecną sytuację epidemiczną nie jest możliwe zorganizowanie uroczystego rozpoczęcia roku szkolnego w tradycyjnej formie dla wszystkich uczniów.
Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem i zasadami tegorocznego rozpoczęcia.
Msza święta w kościele parafialnym w Mniszku o godz. 9.00
Wszystkich – uczniów, rodziców/opiekunów, nauczycieli obowiązuje dystans społeczny oraz dodatkowo zakrywanie ust i nosa przez rodziców.
Z dziećmi z oddziału przedszkolnego, klasy I i klas IV może przyjść TYLKO JEDNA OSOBA DOROSŁA.
W dniu rozpoczęcia roku szkolnego nie będzie kursował autobus szkolny. Dowóz uczniów rozpocznie się 2 września 2021 r.
Szanowni Państwo ze względu na dynamiczną sytuację prosimy o systematyczne śledzenie informacji na stronie szkoły na wypadek jakichkolwiek zmian.
Należy zwrócić uwagę na nową numerację sal lekcyjnych.
Klasa
|
Wychowawca
|
Godzina
|
Sala
|
oddział przedszkolny 0a
|
Barbara Panek
|
1000
|
sala oddziału przedszkolnego 5
|
oddział przedszkolny 0b
|
Kamila Kiljanek
|
1000
|
sala oddziału przedszkolnego 4
|
I
|
Agata Seta
|
1000
|
1
|
II
|
Małgorzata Zdybel
|
1000
|
3
|
III
|
Wiesława Kalita
|
1000
|
2
|
IV
|
Monika Odzimkowska
|
1000
|
świetlica 6
|
V a
|
Renata Skrzek
|
1030
|
14
|
V b
|
Martyna Minda
|
1030
|
11
|
VI
|
Iwona Woźniak
|
1030
|
12
|
VII a
|
Agnieszka Kalita
|
1030
|
13
|
VII b
|
Anna Bursa
|
1030
|
9
|
VIII a
|
Ewa Zjawińska
|
1030
|
15
|
VIII b
|
Lidia Poprawska
|
1030
|
8
|
Przybory dla oddziału przedszkolnego
zeszyt w kratkę 16 kart. (zeszyt do korespondencji)
zeszyt w trzy linie 16 kart.(z czerwonymi liniami)
zeszyt w kratkę 16 kart.
zeszyt gładki 100 kart.
2 teczki z gumką (do przechowywania prac w szafce)
blok techniczny A3 kolorowy i biały
blok techniczny A4 kolorowy i biały
ryza papieru do ksero
jeden duży brystol dowolnego koloru
papier kolorowy
kredki świecowe, drewniane (Bambino)
flamastry, plastelina
farby plakatowe, 2 pędzle (cienki, gruby), kubeczek do farb
bibuła marszczona (małe opakowanie-różne kolory)
kolorowe patyczki do liczenia
koszulki foliowe na kartki formatu A4 - 10 sztuk, koperty 10 sztuk
Wyposażenie piórnika:
klej w sztyfcie oraz introligatorski, ołówek miękki HB, temperówka zamykana, nożyczki z zaokrąglonymi końcami, gumka do ścierania.
Strój gimnastyczny (biała bluzka, ciemne spodenki) + worek,
kapcie z jasną podeszwą + worek
woreczek o wymiarach 10x20 cm wypełniony ryżem
dowolna kolorowanka, mała książeczka do czytania
PROSZĘ O PODPISANIE RZECZY DZIECKA
Podręczniki do oddziału przedszkolnego zostaną zamówione przez wychowawcę.